ویدئو پروژکتور ارزان قیمت

ویدئو پروژکتور ارزان
   
ویدئو پروژکتور خانگی اپسون FH52 ویدئو پروژکتور خانگی اپسون مدل FH06
بنکیو مدل MS527 ویوسونیک مدل 503S
ویدئو پروژکتور خانگی اپسون مدل 992F ,ویدئو پروزکتور خانگی اپسون مدل TW5700
بنکیو مدل MX535 ویوسونیک مدل 503X
ویدئو پروژکتور فول اچ دی اپسون مدل TW740 ویدئو پروژکتور فول اچ دی خانگی اپسون مدل TW750
اپتما مدل X343 اپتما مدل PA520
ویدئو پروزکتور خانگی اپسون مدل 2250U ویدئو پروژکتور خانگی اپسون مدل 2265U
اپتما مدل DX322 اپسون مدل E01
 
ویدئو پروژکتور خانگی 4K
ویدئو پروژکتور خانگی 4K ااپتما مدل UHD40 ویدئو پروژکتور خانگی 4K اپتما مدل UHD38
UHD40 UHD38
 
 

قیمت ویدئو پروژکتور


 قیمت ویدئو پروژکتور مانند هر محصول الکترونیکی دیگر، در کنار ویژگی‌های فنی، همواره یکی از فاکتورهای مهم مشتریان در انتخاب و  خرید ویدئو پروژکتور بوده و به علت تنوع برند و مدل‌ها معمولا موجب سردرگمی خریدار می‌گردد. بدیهی‌ست قیمت پروژکتور به عوامل متعددی همچون مارک، مدل، مشخصات فنی، گارانتی، اعتبار شرکت، و واردات از مبادی قانونی بستگی دارد. با این حال معمولا هر برندی برای مصارف عمومی کاربران سعی در تولید یک یا چند مدل اقتصادی می‌کند و البته بعضی از برندها به دلایل فنی، کیفی، سیاست رقابتی و ... اقدام به تولیدات متنوع پروژکتور ارزان برای طیف خاصی از کاربران نظری مدارس و مراکز آموزشی می‌کنند.

هرچند توصیه‌ اکید همواره این است که هیچ‌گاه صرفا با در نظر گرفتن قیمت ویدئو پروژکتور اقدام به خرید نکنید، با این حال کاربران زیادی که برای مشاوره با شرکت سیما پردازان آداک تماس می‌گیرند، به دلایل مختلف جویای ارزانترین ویدئو پروژکتور می‌شوند. دلایلی نظیر صرفه‌جویی در هزینه، استفاده کم با بازه زمانی زیاد، و ...

 

ارزانترین ویدئو پروژکتور

 این بخش از سایت به معرفی ویدئو پروژکتورهای اقتصادی و مقرون به صرفه برای این گروه از خریداران گرامی اختصاص یافته است و در آن انواع دیتا پروژکتور ارزان موجود در بازار ایران و مشخصات فنی آن‌ها درج می‌گردد.


در ضمن شما می‌توانید برای مشاهده اطلاعات مربوط به ارزان‌ترین ویدئو پروژکتور خانگی روی این لینک کلیک کنید.

البته با توجه به تجارب آداک در زمینه
تعمیرات تخصصی ویدئو پروژکتور‌های مختلف در همه برندها توجه به توصیه‌های زیر برای خرید پروژکتور ارزان ضروری به نظر می‌رسد:

الف- بهتر است در صورت امکان انتخاب خود را از ارزانترین پروژکتورهای برندهای خوش‌نام و معتبر نظیر پاناسونیک، سونی و  اپسون  انجام دهید. در این صورت در قبال پرداخت بهایی بیشتر، از کیفیت، گارانتی و خدمات مناسبتری برخوردار خواهید شد.

ب- در صورت نیاز به انتخاب ارزانتر، برندهایی نظیر
بنکیو و اپتما و ویویتک به دلیل امکان ارائه خدمات مطلوب، پیشنهاد می‌شود.

ج- از انتخاب و خرید برندهای نا‌آشنا، تازه به بازار آمده و NoName  جدا پرهیز نمایید. در بیشتر موارد این دستگاه‌ها پس از نقص فنی  قابل تعمیر نبوده و عملا انتخاب یک دیتاپروژکتور ارزان اینچنینی منجر به هزینه‌های خرید یک دستگاه جدید می‌شود.

د- به منظور جلوگیری از افزایش قیمت دیتا پروژکتورها، مدل‌های پیشنهادی با گارانتی برنزی آداک (یک سال گارانتی تعمیر دستگاه) ارائه شده است. در صورت تمایل به دریافت گارانتی نقره‌ای، مراتب را به مشاور اعلام نمایید تا قیمت معادل گارنتی درخواستی اعلام شود.

جهت دریافت راهنمایی‌های بیشتر با ما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید برای انتخاب صحیح به صفحه راهنمای خرید ویدئو پروژکتور مراجعه نمایید. 
 

 

 

سایر لینک‌های مرتبط